Tre tips for å oppnå suksess med finsit


Kundene dine forventer at regnskapet føres korrekt, men med de riktige verktøyene og ambisjonene kan du tilby mye mer. Med finsit kan du forenkle kundenes hverdag, styrke deres selvtillit, i tillegg til å hjelpe dem med å ta smartere økonomiske beslutninger. Hvordan kan du overgå forventningene og skape merverdi for dine kunder ved å bruke finsit? For å svare på dette gir vi deg her våre tre beste tips.

finsit-forhandlinger


1. Lever rapporter som kunden forstår

Når du leverer lettfattelige grafiske rapporter, vil det være lettere for kunden å sette seg inn i deres økonomiske situasjon, og dermed ta bedre forretningsavgjørelser slik at de kan tjene mer penger.

Ved å bruke finsit får du tilgang til et standardskjema for månedlige rapporter. Det er veldig enkelt for konsulenten å bruke og lager samtidig helhetlige, lettleste rapporter for kunden.
 

2. Gjør økonomisk informasjon tilgjengelig 24/7

For mange småbedriftseiere tar kjernevirksomheten det meste av deres tid. Administrativt arbeid må da ofte utsettes til sene kvelder og helger, når regnskapskonsulenten muligens ikke er tilgjengelig. Ved å ha konstant tilgang til selskapets økonomiske informasjon, kan kunden din jobbe med den når som helst, uavhengig av når du og dine ansatte er på jobb.

Med finsit kan kundene dine når som helst få et oversiktsbilde av deres økonomi på datamaskinen, telefonen eller nettbrettet. Finsit kan enkelt bygges inn som en kundeportal på byråets hjemmeside, med din merkevare som avsender. På denne måten blir den digitale plattformen en naturlig del av byråets tilbud.
 

3. Skreddersy rapportene til kundens behov

Likviditet, dekningsbidrag eller gjennomsnittlig salg per kunde? Ulike kunder har ulike behov, og vil derfor prioritere ulike faktorer for å forstå deres virksomhet, og for å kunne ta gode beslutninger. Tilpassede rapporter gir kunden den informasjonen som er viktig for dem.

I finsit kan du lage unike rapporter for hver kunde. Disse rapportene oppdateres deretter automatisk når nye data kommer fra regnskapssystemet, og kunden får en grafisk presentasjon av deres nøkkelinformasjon. Du trenger bare å gjøre ett oppsett, én gang, i stedet for å eksportere regnskapsdata til Excel og lage grafer basert på dem hver måned. Tenk hvor mye tid og krefter du vil spare! I tillegg kan kunden din stole på at tallene i rapporten er de samme som i regnskapet. Det er med andre ord ingen lekkasje i kjeden.